4.Bölüm Nasıldı?







Bana sorarsaniz  pek iyi değildi ilklerine rağmen çünki tahmin ettim ben o sınavi geciceğini orada suprizi yapamadılar o sınava giren öğrenci karşıdaki seyirciye "ben hepsini dogru cevapliyacam " hissini verdi çünki hep öyle olur


salak olan girer yanlış yapicam diye doğru yapar "bknz: geniş ailedeki ulviden bir alıntı: çok malca bir fikir geldi aklıma der ve fikri harika olur" herneyse orada tam bir vasaddi




Orço ise harikaydi çok güldum bombaydi son sahnesi kızlarin tepkileri de cok güzeldi tabi birtanesi hariç o dilkopatin sordugu kız cok yapmacık oynadı. ama o sarişin kız harikaydi bu sahne cok güzeldi




Doğum gunu sahnesi ve hediye çok saçmaydi o esnada hediyeyi alıp cıkabilirdi sonra veriyorum yada bir bahane uydurabilirdi  ama yapmadi mantıksız geldi bana elcin ile bayram paşali ise aşkalri hizla alevleniyor tabi cimbom napicak bilmiyorum küçükbey'e bakmaz  burasi akıl karıştırıcı aslında


öğretmenlere ne demeli  oradan da bi heycan cıkartmaya calısıyorlar ki bence cok yanlış söylese ne olacak sanki kimse bilmesin tek o bilsin ayrica o öğretmenin babasi okulun ortağı değil mi neden hic sözu gecmiyor mudur o cadi kadin neden patronmuş gibi davraniyor orasida cok saçma dizi inşallah bozmaz komedisi özgunluğu bu yolda devam eder.




Onur Cemil Taşdeler


dipnot:  makale yazmaya yeni başladim hatalarim varsa affola.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar