Pis Yedili Nasil Bir Dizi?






Merhabalar. 


Dizi ve film olarak aşırı derecede izlerim lakin pek türk dizileri izlemem  pis yedilinin fragmanini gördum ve hemen anladım ki bu dizi tutar. 


Dizi de ki kurgu şimdiye kadar pek raslanmamış karaterler ise tam yerinde ve farklılık söz konusu  öğrenciler okula burslu olarak da gelebilirlerdi zeki çalışkan ama fakir öğrenciler olarak tam bir klişe burdan puan aldi


Orço karakteri arka sıradakilerden "pamuk" karakterini çağrıştırsada çok sevimli ve komik olabiliyor  böyle bir diziye tam oturmuş diyebilirim. 


Bayrampaşali ise bildigimiz  ağır abi   tayfanin baş patronu çetenin ele başı gibi bir karakteri canlandiriyor ama burdaki karakter oldukca kibar  kavga istemeyen işlerini zeka ile halleden buda bir yandan farklılık 


trafo karakteri ismi ve tiplemesine göre çok iyi olmuş diyebilirim kavga sever gözu kör yıkarım yakarim ayaklarina dostlari için her kavga girebilecek bir tipleme normal farklılık yok ama olmasaydi olmazdi.


Dilkopat sen ne tatli ne şeker bir şeysin öyle  gamzeli cimcimee derler ya aynen öyle bu diziye en çuk diye oturmuş karakterlerden biri zaten o var diye izliyorum  tripleri sözleri beddau etmeleri beni bitiriyor yahu  oyunculuguna söylenecek söz yok  önu açık zamanla bir çok  projelere imza atıçağıa inaniyorum


Burgercan dizinin kötu kalpli tombik kredi karti limitleriyle yaşayan bir karakter tabi buda normal ama diziye tat katmiyor değil yani en son "ESES" dizisinde görmuştum arkadaşimizi orda da iyi oynuyordu 


Salça mahalle karısı diye bir sıfat vardir ya işte o bu karakterdir. dedikodu ve çirkeflik ile birleşmiş harika bir karakter ortaya cıkmıştır bence bu karakter karşı tarafda olsaydi daha mi iyi olurdu acaba? yada "Selena" dizisinde öyle hatirladiğim için de olabilir.


Cimbom lakap olarak hic uymamış başka bir uyan lakap olabilirdi mesela "sarı şeker" yada  "civciv"  bunlar benim duşuncem bir bayana cimbom demek kaba yahu dizide olsa itici olmuş.  fiziksel olarak çok güzel bir bayan oyunculuğu da fena değil


PC sen nasıl bir şeysin öyle arkadaşim ruh gibi hic konuşmaz sadece komutlari uygulayan bir robot gibi tabi dizinin gidişatina göre olabilir ama biraz atak yapmali diye umuyorum  2.bölumde facebook a yapilan saldiris beni şaşırtmıştı böyle farklı "hack"  gösterileri ile karşı grubu yenilgiye ugratabilir diye umuyorum.


Elçin en son "Geniş Aile" dizisinde izlemiştim bıyıklı ve tek kaş bir şekilde cok beğenmiştim gittigine de çok uzulmuştum ve bu dizide onu görmek beni sevindirdi çünki güzel ve iyi bir oyuncu 


Bakalim dizimiz zamanla nasil bir izlenim yaraticak böyle atışmalar olursa tadından yenmez ama tabi atışamalrda zeka istemeli farklılık yaratmali umarim klişe dizilere dönmez bknz:Arka Siradakiler.



Yazan
Onur Cemil Taşdeler. 
Yazim hatalari ve cümlede bozukluk var ise affola  ilk makalem izlenimlerimi paylaşmak istedim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

4.Bölüm Nasıldı?